niedziela, 12 czerwca 2011

spodnie ZARA wiosna/lato 2011

Czy mam dodać coś więcej?


Bez komentarza

Moja ocena:
****

Inne wzory:
- granatowy

Cena:
162.00


Krotki komentarz:
WOW! Luzackie super spodnie! Może powtórzę WOW.

Moja ocena:
*****

Inne wzory:
- Brak

Cena:
149.00 zł


Bez komentarza

Moja ocena:
*** i pół

Inne wzory:
- czarny

Cena:
149.00 zł


Krótki komentarz:
Koniecznie zabierzcie taki spodnie, jeśli wybieracie się do Indii.

Moja ocena:
*****

Inne wzory:
- Brak

Cena:
149.00 zł



Krótki komentarz:
Od dawna oczekiwałam takich spodni. Są idealne.

Moja ocena:
****

Inne wzory:
- czarny

Cena:
99.90


Krótki komentarz:
1. WOW
2. Fajny worek
3. Idealne

Moja ocena:
*****

Inne wzory:
- Brak

Cena:
149.00


Bez komentarza

Moja ocena:
****

Inne wzory:
- Jeans
- Różowy

Cena:
149.00


Krótki komentarz:
WOW!

Moja ocena:
*****

Inne wzory:
- Brak

Cena:
149.00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz