piątek, 3 czerwca 2011

H&M - wiosna/lato 2011r. Topy i bluzki

Dzisiaj zajmiemy się letnią kolekcją hm. Coś dla tych których nie stać na 1 000 zł. za podkoszulkę. Oto kolekcja.



Zwykła, fajna koszulka na co dzień w dwóch wzorach. W szczególności podoba mi się ten ostatni zaprezentowany za pomocą programu looklet (jak się oczywiście można domyślić). Jest on bardziej... Bardziej ciekawy, kolorowy i po prostu ładniejszy.
W komciach piszcie, który wzór lepszy.


Kolorowa, wesoła, przykrótka bluzeczka, założona na chudą i bardzo zjawiskową modelkę. Bluzeczka naprawdę, bardzo przypadła mi do gustu, szczególnie jej piękny dobór kolorów. Jednak chyba wolała bym aby była troszeczkę dłuższa.




Zwykły, fajny top w 4 wzorach. Z wiśniami, lodem, ananasem i arbuzem. Pokazałam tylko 3 wzory ponieważ ten z ananasem jest wyjątkowo obrzydliwy. Tutaj najbardziej podoba mi się popielata wersja, a wisienki i arbuz są razem na 2 miejscu. Również w stylu codziennym, troszkę plażowym. Extra.



Tutaj widzimy egzotyczną, koszulkę z pięknymi guziczkami, falbankami i koronkami. Mi osobiście bardziej podoba się biała wersja, ale różowa tez jest niczego sobie. Świetnie prezentuje się z opaską widoczną na górnym zdjęciu.



Zwiewna, powiewna tunika imprezowo - plażowa. Dostępna w 4 kolorach (róż, beż, czerń, biel). Zaprezentowałam tylko 2 kolory, ponieważ tylko takie akceptuje. Beż i róż, źle wyglądały na modelce, wiec nie chciałam, abyście pomyśleli sobie o mojej stronce nie wiadomo co i abyście nie zostali pokarani tak jak ja kiedy musiałam to oglądać.

 
Zwiewna, przewiewna, plażowa koronka, dostępna w 2 kolorach (róż i biel). Pokazałam tylko biel ponieważ róż do mnie nie przemawia. Za to biel aż prosi się aby go założyć. Słysze jego kłos jak szepcze gdzieś w oddali "załóż mnie, załóż nie możesz mi odmówić." xd


Tym razem coś czego nie wypada nosić bez dużej ilości bransoletek. Oczywiście dostępne w większej ilości kolorów niż pokazałam (jest też róż), ale ten, który wam zaprezentowałam jest najładniejszy kolor. Co do samej bluzki jest bardzo ładna, letnia, rozłożysta. B. mi się podoba.

\

Kolejny, fajny "szczęśliwy" (w związku z podkową) top w dwóch kolorach. Bardzo mi się podoba, ponieważ jest stylowa, zwykła, ładna i zapewne ma w sobie szczęśliwy element związany z podkową.



Przykrótki, pasiasty top w dwóch wzorach (niebieskie wzory, paski (żółty i popielaty), paski (biały i różowy). Pokazałam tylko 2 wzory, ponieważ zółty jest już taki pospolity i naprawdę nie chciało mi się męczyć waszych oczu. Bluzka bardzo praktyczna, sportowa. Nadaje się na tenisa, czy jakąś inną sportową okazję.

\


BoSkI wzorzysty, orientalny top i indyjskimi, kwiecistymi i innymi wzorami. Zaprezentowałam wszystki 3 ponieważ tak, mnie zachwyciły, że... Szkoda gadać. Te bluzki są po prostu piękne, z pomysłem, lecz bez zbędnych nadruków, na każdą okazję.


Długa tunika z hm w trzech wzorach (popiel, róż i biel), których nie pokazałam w związku z ich brakiem. Jednak spodziewam się, inne kolory tuniki są równie piękne jak ten widniejący u góry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz