piątek, 3 czerwca 2011

H&M - wiosna/lato 2011r. Luźne spodnie i kombinezony


Plażowy, jeansowy kombinezon w granatowym kolorze. Idealny na plaże, letnią dyskotekę, czy przyjęcie urodzinowe. Bardzo praktyczny, modny i zapewne też wygodny. Osobiście jestem zwolenniczką kombinezonów, więc taki jak ten po prostu musi mi się podobać.


Świetny, letni, mały, wygodny, typowy. Po prostu bombowy! Dostępny jest w 3 kolorach (beż, granat i popiel). Wszystkie są bardzo ładne, ale szczególnie zachwycił mnie właśnie ten u góry. Ponieważ kocham kombinezony nie dodam nic więcej bo zapisała, bym wiele linijek moimi wywodami.


Bardzo świetne spodnie! Zawsze chciałam takie mieć (i nawet mam). Są letnie, eleganckie, fajne, praktyczne i  oczywiście bardzo wygodne! Ponieważ, jestem taką samą zwolenniczka, tych spodni, tak samo jak kombinezonów zakończę swój wywód na tym, że dostępny jest tez kolor granatowy.


Świetne, elegancki dresy. Tak właściwie, jak dla mnie to jedyny typ dresów, które odważyła bym założyć na miasto. Dresy te świetnie kruponują się w starciu z neonowymi kolorami. Są piękne, oryginalne i mają suwak.

  
Fajny pasiasty kombinezon, w stylu lekko marynarskim. Jest naprawdę bardzo stylowy i w ogóle. Więcej pisać nie będę xd Bo jeszcze się rozpisze i niepotrzebnie miejsce na blogu będę zajmować.


Bez wątpienia jeden z najbardziej eleganckich kombinezonów. Jest on najładniejszy z tych wszystkich. Zrobiony z innego materiału, luźny i oczywiście ozdobiony elegancką falbaną. nie wiem co bym dala, aby taki mieć. Mam jednak podobny i moi rodzice raczej nie będą zachwyceni tym pomysłem


Bardzo rozłżysty kombinezon. Trochę w stylu jakiejś blond gwiazdy po 30 (np. w stylu Madonny). Naprawdę bardzo bardzo mi się podoba. Nic więcej nie mogę o tym powiedzieć. Naprawdę.



Piękny kombinezon. Te wzorki podbiły moje serce. Są takie elo i pink. Sweet i punk. Naprawdę bardzo słodkie ze stylowymi sznurówkami. Workowate na ramiączkach. Są dostępne w 4 wzorach (oprócz tych jeszcze panterka i zwykły czarny). Bardzo mi się podoba. Musze sobie sprawić ten różowy.


Fajne jeansowe rybaczki, workowate, z gumką, bardziej hip - hopowe. Strasznie fajne dostępne jeszcze w ciemniejszej wersji. Coś praktycznego i na co dzień. Bardzo mi się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz