poniedziałek, 13 czerwca 2011

buty H&M wiosna/lato 2011 r

 
Moja ocena:
**** i pół

Co do kompletu?
- jeansowe rurki
- długa tunika, bokserka
- skórzana kurtka (z podwiniętymi rękawami)
- Dużo kolorowych bransoletek (róż, złoty, brąz, pomarańcz)

Inne kolory:
- Brak

Cena:
7.99 £







moja ocena:
*****


co do kompletu?
- krótkie podwinięte spodenki
- wciągnięta, niebieska koszula
lub
- Beżowa tunika
- drewniane bransoletki
- słomkowy kapelusz, typu Michael jackson


Inne kolory:
- Brak


Cena:
29.99 £



Moja ocena
*****


Co do kompletu?
Patrz u góry


Inne kolory
- Brak


Cena
14.99  £



Moja ocena:
****
Co do kompletu?
- Podarte, krótkie spodenki
- drewniane BRANSOLETKI
- marynarki kapelusz
lub
- duży słomkowy kapelusz
- duży skórzany pasek
- koszulka w paski, ze złotymi akcentami
- skórzane "motorowe" rękawiczki


Inne kolory:
- czarny
- brązowy


Cena:
14.99  £



Moja ocena:
*****


Co do kompletu?
- Długie (lub krótkie), podwinięte ogrodniczki ( z jeansu)
- Różowe muchy
- T-shirt (niebieski)


Inne kolory:
- brak


Cena:
12.99 £



Moja ocena:
*****


Co do KOMPLETU?
- krótka sukienka w kwiatki (pomarańcz, brąz)
- płaski skórzany pasek
- Drewniane BRANSOLETKI
- BARDZO duży słomkowy kapelusz z materiałową kokardą


Inne kolory:
- czarny


Cena:
12.49 £





Moja ocena:
*****
Co to kompletu?
- długie, białe podkolanówki
- Jeansowa miniówka
- zielony, bawełniany sweter
- Biała koszula z krótkim rękawem


Inne kolory:
- Czarny
- Biały


Cena:
7.99 £



Moja ocena:
****


Co do kompletu?
- Biała zwiewna sukienka (ze lnu
- Perły


Inne KOLORY
- Czarny
- Granatowy



Moja ocena:
**** i pół


Co do kompletu?
Patrz u góry


Inne kolory?
- Czarny


Cena:
24.99 £



Moja ocena:
****


Co do KOMPLETU?
- Długie jasne rurki
- biała koszula wciągnięta w spodnie)
- Srebrny zegarek


Inne kolory:
- Biały
- Czarny


Cena:
24.99 £



Moja ocena:
*****


Co do kompletu?
-Długa hipiska spódnica
- drewniana bransoletka
- Zwykła bokserka (biała) na ramiączkach


Inne kolory:
- Biały


Cena:
12.99 £



Moja ocena:
****


Co do kompletu?
- Sztruksowe szorty w kolorze karmelowym
- długa FALBANIASTA tunika
- Karmelowe okulary typu Harry Potter
- Złota duża bransoletka


Inne kolory:
- Czarny 
- Fioletowy


cena:
14.99 £



Moja ocena:
*****


Co do kompletu?
- Obcisła krótka, czerwona sukienka
- Duże kolczyki KOŁKA (srebrne)


Inne kolory:
- brązowy
- Niebieski
- czarny


Cena:
7.99 £


 
Moja ocena:
****** (6)

Co do kompletu?
- długie rurki (jeansy)
- zwykła biała bokserka
- kraciasta koszula (czerwony i czarny)
- długie czarne kolczyki

Inne wzory:
- Brak

Cena:
29.99 £











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz