piątek, 3 czerwca 2011

H&M - wiosna/lato 2011r. Sukienki


Elegancka, bardzo elegancka sukienka. Dostępna również w różowym kolorze. Świetnie komponuje się z twarzą modelki i w ogóle pięknie wygląda. Świetny pomysł z falbanką na środku.


świetna sukienka w stylu WOREK. Świetna falbanka, świetny materiał i w ogóle bardzo pomysłowy krój. Po prostu super. Mogę tylko dodać, że jest jeszcze dostępna w beżowym kolorze (podobnym do tego jaki jest na sukience powyżej )


Jeansowa sukienka z gumką poniżej piersi. Ma cała dolna część jest rozłożysta. Sukienka jest bardzo pospolita, ładna praktyczna. Na modelce wygląd świetnie i ogólnie jest bardzo ładna.


Pomarańczowa, workowata tunika w fale z panterką i zeberką. Do tego egzotyczne "dzikie" dodatki prawdziwej lwicy. Dostępne też w beżowym kolorze, jednak o wiele, wiele bardziej podoba mi się pomarańcz.


Wizytowa, obcisła sukienka bez ramiączek. Lekko egzotyczna i oczywiście elegancka. Dziewczyna wygląda bardzo sexy w tej sukience. Po prostu bosko. Sukienka jest dopełnieniem wszystkiego, podkreśla wszytskie jej walory. Świetnie!!!


Coś w stylu bluzki, którą kiedyś prezentowałam. Świetne kolory, prosty krój, świetny fason. Coś najprostszego na świecie, a jednak ma urodę, większa niż niejedna szalona kombinacja.


Piękny, różowy worek z falbanką po środku. Bardzo zachwyciły mnie również piękne bransoletki. Moja koleżanka ma podobne, jednak w innych bardziej "kolorowych" kolorach. Bardzo,  bardzo mi się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz