niedziela, 12 czerwca 2011

spódnice ZARA wiosna/lato 2011

Zgadnijcie kto w środę, lub we wtorek wybiera się do hotelu 5 gwiazdkowego gdzieś w Grecji, z basenem, darmowym żarciem, 3 posiłkami, 3 basenami, prywatną plażą, zjeżdżalniami wodnymi, z miłą obsługą, darmową chińską restauracją... Któż to może być? Och! To przecież JA! Nie będzie mnie wiele dni, więc muszę napisać troszkę na zapas. Gotujcie się więc na spódnice!


Z komentarzem:
Łał! Długo czekałam na coś takiego. Fajną spódnice w stylu glam z fajnymi złotymi suwaczkami i wcięciami. Coś cudownego. Piękne.

Moja ocena:
****
Inne wzory:
-Brak

Cena:
149.00 zł


Z komentarzem:
Najzwyklejsza, marynarska, ołówkowa spódnica. Naprawdę świetnie dobrana do butów. Jest piękna, świetna, prosta i taka praktyczna.

Moja ocena:
****

Inne wzory:
-granatowy

Cena:
149.00


Krótki komentarz:
Hi, hi. Taka bajkowa spódniczka jak dla małej księżniczki. Jakież to słodkie uczucie.

Moja ocena:
**** i pół

Inne wzory:
- Brak

Cena:
169.00



Bez komentarza

Moja ocena:
*****
Inne wzory:
-Brak

Cena:
149.00


Z komentarzem:
Coś skórzanego. Ta spódnica wzbudza we mnie mieszane emocje. Z jednej strony mam ochotę ją rozerwać, a z drugiej założyć ją i... tak po prostu. Z jednej strony - ohydna, a z drugiej - bajeczna. No cóż. To by chyba było na tyle.

Moja ocena:
*** i pół

Inne wzory:
- brak

Cena:
129.00


Krótki komentarz:
Jest to po prostu fajna, dziewczęca spódniczka. Kojarzy mi się z tymi dziewczynami z reklam, które jeżdżą sobie na rowerku.

Moja ocena:
*****

Inne wzory:
- Brak

Cena:
199.00




Krótki komentarz:
Coś na miarę hipisa xd.

Moja ocena:
*****

Inne wzory:
- khaki
- czarny
- biały

Cena:
129.00


Bez komentarza

Moja ocena:
**** i pół

Inne wzory:
- Brak

Cena:
149.00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz