niedziela, 12 czerwca 2011

Kurtki i płaszcze ZARA wiosna/lato 2011

Witam was moi mili. Własnie wróciłam z jakże nieprzyjemniej zielonej szkoły nad morzem. Nie odzywałam się aż tydzień własnie z powodu tej zielonej szkoły. Była ona okropna również z powodu mojej wychowawczyni, która jest nauczycielką wychowania fizycznego. Chyba wiecie o czym mówię ;/


Świetna, boska, krótka, skórzana kurteczka z bufkami. Wygląda i elegancko, i sportowo. świetny jest w niej też modny suwaczek. Strasznie mi się podoba. Idealna na randkę (<3), lub na zwykły wiosenny, deszczowy spacer. Praktyczna, wygodna i zapewne wytrzymała.


Marynarka to, czy kurtka? Tego nie wiem. Ale wiem, że założyła bym ją na każdą, ale to każdą okazję. Na jakiś ślub, na spacer, na randkę. Na każdy czas, na każdą pogodę i w wielkim, modnym stylu! Coś świetnego.


Świetna płaszczkowata kurtka na deszczowy dzień, chłodną noc, na spacer z psem, do zielonego parku. Na wszystkie okazje i zawsze. Piękna, stylowa, odjazdowa ;D

Nie mam dużo czasu więc po prostu zacznę teraz dodawać zdjęcia



*




K: czerń, beż



*


*


*


*


*


*




*




*

Legenda:
* - wyjątkowo mi się podoba
K: - tu wymieniam inne kolory i wzory

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz