niedziela, 12 czerwca 2011

KIDS H&M wiosna/lato 2011 r

Od pewnego czasu mam wyrzuty sumienia, że zaniedbuje kolekcje JUNIOR i KIDS. Przecież sama kupuję jeszcze wiele ubrań w dziale dziecięcym. Oczywiście nadal muszę się streszczać więc funkcjonować będzie mój tajny skrót. Legenda na dole.

****
K: jasny i ciemny różowy, żółty

*****
K: popielaty i jasny fioletowy

*****
*** i pół

K: turkusowy i jasny różowy

**** i pół

*****

*****
K: różowy

****
K: turkusowy i różowy

(jakaż ta dziewczynka słodziutka)
**** 

****

**** i pół

K: fiolet i zieleń

*****

**** i pół

K: zielony

*** i pół

****

K: żółty, niebieski, zielony

**** i pół
K: różowo, niebiesko, żółty

*****
K: czerń, granatowy

****
K: róż, zielony, żółty, błękitny

****

****
K: zielony, różowy



**** i pół


*** i pół
K: fiolet, róż, turkus


*****


*****


*****
Mam JE!


*****
K: turkus - biel, czerń - biel


****
K: popiel




*****
K: niebiesko - białe kwiatki, duże zielono - niebieskie kwiaty


*****
Mam JĄ!
K: Czerń


**** i pół


**** i pół


*****
Mam GO!

K: różowo - granatowe paski, granatowo -różowe kwiatki


*****
Dostałam takie, ale za małe były xd

K: różowy


*****


*****
K: srebrny, różowy


*****
Mam taki
K: biała wstążka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz