piątek, 3 czerwca 2011

H&M - wiosna/lato 2011r. Bluzy i sweterki

Teraz czas na coś dla piecuchów. Miękkie, przytulne i cieplutkie sweterki z kolekcji H&M.



Przeciętny "szkolny" sweterek z kolekcji h&m dostępny w, aż 12 kolorach (postanowiłam, pokazać jedynie 2 , chociaż podoba mi się znacznie więcej). Coś przeciętnego, ładnego, codziennego. Coś co można założyć na codzień, do czego można założyć i koszulkę i jeansową kamizelkę. Uniwersalny strój.



Zwykła, praktyczna bluza dostępna w 2 kolorach. strasznie ładna, przeciętna, uniwersalna. Coś jak bardziej hip - hopowy odpowiednik sweterka dostępnego powyżej. Strasznie mi się podoba. Jest idealna na domowe sprzątanie, ale i na wypad do mista, czy do galerii (handlowej i sztuki).


Popularny (jak sądzę) marynarski sweterek w popularnym pasiastym wzorze. Dostępny w 2 kolorach (granat - biel i róż - biel). Świetna naprawdę kompozycja ze spodenkami. bardzo dobrze wygląda na wszystkich rodzajach sylwetki, włosów. Jednak definitywnie nie pasuje do farbowanych na kolorowo włosów.


popielata kamizelka z bawełny, która tak właściwie służy jedynie do "noszenia jej". Raczej nie ociepla, za bardzo żadnej partii ciała,ale za to potraf strasznie fajnie wyglądać.


Sportowa bluza (3 kolory - czerwień, popiel, granat), którą na pewno kojarzycie z różnych filmów. Dawno szukałam jej na internecie i myślę, że skusze się, aby ja kupić. Jak coś jest ładne tak własciwie nie ma się o tym wiele do powiedzenia. Nie mówię więc już nic.


Kolorowa, krejzolska bluza w 2 kolorach (widniejąca u góry i róż, zieleń, fiolet), która jest taka super, że nie wiem co mam o niej powiedzieć. Milczę więc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz